9/16/08

I'm okay now....

Untuk semua kengkawan yang sudi menjenguk blog Yan kebelakangan ni... Yan ucapkan time kasih... seperti yang u all sume baca, Yan terlalu bersedih kebelakangan ni... Maybe sebab letih + tak sihat + terlebih emosi... sehingga Yan terlepas mencoretkan kisah2 duka tu dlam blog ni... Emmm... but now, I'm okay... Semalam Yan dah keluarkan habis habisan dengan Mr. Hubby... And tak salah kalau diberi peluang lagi ... Namun ade 1 perkara yang tak akan Yan bertoleransi... ah... Tipu la kalau tak ade rasa sakit hati ... Biarlah perkara yang satu ni jadi rahsia dalam hidup Yan dan Mr. Hubby... kerana... hati ini telah dilukai... Okay ... tutup cerita duka ni... Tak nak ingat walaupun ia sentiasa menghantui.... Muahaha.... For Mr. Hubby, tolonglah kasihani saya...

3 comments:

fuadnis said...

alhamdulillah....baguslah yan..nis suke mndengarnye..tak rugi mjadi insan pemaaf..kadangkala tak semua kesempurnaan yg kita harapkan dapat kita perolehi..cume apa yg kita boleh harapkan ia akan berubah sedikit demi sedikit dan mnjadi seperti yg kita impikan.tapi ingat..dlm rumahtangga mesti sentiasa ada komunikasi agar sentiasa memahami..kerana itu yg lebih mengeratkan kita..

Unknown said...

naaah... the power of communication & understanding. syukur alhamdulillah.

teman said...

salam yan..
Kesibukan tugasan harian membuatkan teman agak lama tak jengok blog yan.Kesian..simpati..terkejut pun ada atas apa yg berlaku.teman harap yan tabah menghadapi semua dugaan ini.Inilah yg dinamakan asam garam rumah tangga.Lima tahun pertama perkahwinan adalah jangkamasa untuk kita mengenali & memahami pasangan kita.Banyakkan bersabar dan berdoa di bulan yg mulia ni.Teman mendoakan semoga rumah tangga yan diberkati dan berkekalan hingga ke akhirnya..wassalam!