2/15/08

Hari Kasih Sayang...

Yan tak pernah dapat bunga or hadiah daripada Hubby pada hari Kasih Sayang... Sebab alasannya Hubby tak menyambutnya... Tapi , walaupun bukan hari kasih sayang, Yan tak pernah dapat sekuntum pun bunga daripada sang suami... Sedih kan? Bukannya ape... Yan nak sedapkan hati jer... tak lebih dari itu... bukan nak hari2 pun .. Dah bagitau kat die ... tapi die tak perasan kot... ke buat2 tak perasan.. Entahlah...

2 comments:

~dalila~dyla~deyll~della~ said...

yan,
aku pun penah dpt sekali aje... huhuhuhu...
takpe la... dia memang jenis gitu... lg pun aku sendiri tak bape minat bunga... aku lg suka jam tgn, minyak wangi, baju baru... hehehehe boleh gitu?

yayan said...

entah... kengkadang rase nak gak dpt bunga dari suami.. kire suprise la... bende lain ade gak die bagi tapi aku yang pilih...