6/3/08

3 JUN 2008 - Third Anniversary...

Takde ape yang special... Cume tahun nie Yan pandai sket ...Yan g kedai bunga dan suruh nyonya tu hantor bunge kat hubby... takde hadiah lor... Tapi Yasin ade bagi Yan hadiah.. dalam kotak .. nak tau ape? Ntah tak tau nak panggil aper... Macam buah dadu jer.. Ade perkataan MISS YOU, KISS ME, lagi ape ek? Tak sempat nak snap lagik.. Bunga tu pun tak amik gambor dah layu.. Anyway ... ingatan itu yang lebih penting... Tak gitu?

2 comments:

~dyla~ said...

yeke yan... hehehe
aku nye anniversary next month. aku pun dah tempah something... tgu aku publish kat blog nanti ye..

eh, upload la kat blog ape yg yasin bg tu

yayan said...

haha...