6/29/09

Scan 4D?

Ada orang tu kan, ajak Yan wat scan 4D... Nak wat ke? Mahal woo.. RM 200.. Yan ingat Yan sorang je sibuk nak tau jantina bayi.. Rupenye orang tu pun nak tau.. dari minggu lepas ajak wat.. tapi Yan berbelah bagi.. Rasanya Yan wat gak kot.. nak puas kan hati Yan dan orang tu...
Tapi, boleh tak Yan tak bagitau resultnye nanti? Bole la kan.. Cikgu Anis, nampaknya ko kene tunggu la ek.. Jangan mengidam nak tau result aku sudah... hehe..
* Orang tu Mr. Hubby lah..

4 comments:

fuadnis said...

dah ko memang tak nak bgtau yan..takyahlah tanya2 lagi bleh tak klu tak bgtau resultnye..buat lawak plak ko nie..haa..haa..

YAN said...

heheehe... jgn mare Nis.. memang wat lawak pun..

gee ryder said...

dah bape bulan skg?
lupa lak yan ni tgh pregnant hehe..

mhl tul scan 4D ni..kalo ssh nk nmpk guna scanner bese blela kot

YAN said...

Alhamdulillah dah 5 bulan lebih