7/6/09

Alahai anak-anak ku

Budak ni batuk
Budak ni demam selsema dan batuk

Adoi... Mama nye tak senang tidur.. Dahlah nak bagi makan ubat punya lah payah.. Macam nak runtuh rumah di jeritnya... Hari Jumaat lepas lagi Yan perasan meleleh dah hingus si Ammar.. Beberapa hari sebelum tu pulak nampak ade salah sorang budak taska yang selsema.. Em.. Sahlah tu .. berjangkit dah.. Kesian Ammar.. tak cukup antibodi kot.. Pasal die cuma menyusu badan 1 bulan jer.. Kesian kan? Bersalah sungguh rasanya..
Kepada ibu-ibu diluar sana.. SUSU IBU adalah terbaik..



3 comments:

DYLA said...

heheh,
biasa la tu yan budak2 ni mmg cpt jangkit.

dah nmpak besar masing2 muka dah lain

YAN said...

Emm. tulah..nak buek camno.. Nakal kan muka diorg?

tunfrida said...

memang tgh musim demam kot la ni. my kids pun masing2 baru baik demam...serentak dua2 kena pulaknya! my MHI, time sihat sibuk nak vitamin, time demam otomatik boleh bersilat segala...

samalaa anak kita...hehehe