8/6/09

Cuti-cuti Langkawi

Yuk cuti-cuti Langkawi yuk... Hehehe... Esok Yan cuti... Kami sekeluarga nak g Langkawi.. Ini kali pertama g Langkawi dengan Mr. Hubby dan anak-anak.. Penerbangan esok kul 8:10pg .. Nape pagi sangat? Sebab murah lor... tapi takdela murah sangat.. dahlah booking sejak bulan 3 lagi ni.. Kat sana nanti kami akan menginap di Rumah Peranginan Persekutuan Pulau Langkawi (Federal Villa) Emm.. ni pun kene tempah awal.. Maklumlah.. bende murah.. RM77 deluxe room / night (untuk penjawat awam)
Dah lama sangat tak pegi sana.. Kali terakhir pun Yan tak ingat bila.. kate orang, dah banyak yang berubah.. Takpe, biar Yan tengok dulu, nanti Yan cerita lagi okay..
Harap-harap cuaca kat sana okay-okay sajelah.. Baru best nak jalan-jalan... Shopping? (entahlah...)

7 comments:

DYLA said...

sonok gi langkawi. jgn lupe bli coklat.

tak lupe set pinggan mangkuk utk raya nanti.

frida said...

bergambar dan enjoy puas2 yan...

YAN said...

Hahaha.. musti beli coklat punya... aku hantu coklat... set pinggan mangkuk? difikirkan...

Harap-harap cuaca dan mood pun baik2 belaka...

fuadnis said...

baik2 mak buyung..nanti aktif sgt bjalan jadik anak langkawi plak..he..he..

YAN said...

oit Anis, ko kan.. nak kene cubit tau..buat aku risau je..

b a r | n e said...

seronoknya bercuti..enjoy urself, have fun!

gaban said...

bestnyer yan..

tapi hati-hati yan, awak tu darah manis!