12/19/09

ish ish ish...Antara Hobimu dan Hobiku

My new bracelet, necklace & pendant (Adore design)

Golf set baru Mr. Hubby (dulu Mr. Hubby pakai set Bro Khir)


ish ish ish.... penangan YES MST Kelana Jaya.. dan Habib Jewel

BERBALOI BALOI

Justify Full

7 comments:

frida[norm] said...

Yan, nampaknya nak belajar tang golf boleh tanya kat ko ni yan..

p/s: padang golf sebelah ni,pegang rumputnya pun ku tak pernah. akekekke

frida[norm] said...

silau, yan..silau..akekeke

YAN said...

Erk.. Mr. Hubby yang punya hobi golf tu.. Tapi die bercita-cita untuk mengheret kami anak beranak untuk sama-sama satu hari nanti. Hobi aku yang satu lagi tu..
p/s :aku sebenarnya tak keberatan untuk turut serta tapi setnya harus dibeli dulu dong..

fuadnis said...

amboi yan..berapa ribu riban set habib jewels ko tu....

ni mesti ko mengambil kesempatan krn harga emas turun balik ni..hik..hik..tapi klu mahal pun ko apa kesah yek..hik..hik..

YAN said...

Jawapannya .. RAHSIA

fuadnis said...

apa ke halnye banyak benor jawapan rahsia ko tu..hik..hik..

dah banyak barang kemas ko..pasni blehla beli rumah plak..

YAN said...

Hehehe... aku tekan -tekan tak kuar rupanya dah banyak... hehehe.. RUMAH ? tunggu...