1/7/10

Penyerahan Projek Asrama

Rumah Warden Lelaki
Asrama Lelaki

Rumah Warden Perempuan

Dewan Makan
Asrama Perempuan
Alhamdulillah.. setelah 2 tahun tempoh pembinaan bangunan ini, akhirnya telah selamat diserahkan kepada pihak pelanggan Pejabat Pelajaran Daerah pada 5 Januari 2010.
Berbagai rintangan dan masalah yang perlu ditempuh sebelum kami (semua yg terlibat) berjaya menyiapkan projek ni.. Apa masalahnya? Tak perlulah dikenang-kenang lagi... Jadi sekarang Yan sedang sibuk menyiapkan paper work sebelum proses menutup akaun (selalunya dalam tempoh 1 tahun lagi) Semua melibatkan RM RM RM ... jadi, bila lambat sikit je, mulalah ade yg meraung raung( melalak) nanti...
Kalau korang dapat tinggal kat Asrama ni, korang suka tak agak-agaknya?
Kalau Yan, Yan suka nak tinggal kat umah Warden tu... selesa woo..





5 comments:

adirFrida[norm] said...

teringat warden kita yg duk rumah sempit sblh bilik prep kat smtk dulu tu...

YAN said...

A'ah.. sekarang punya RW jauh berbeza... samela ngan kuarters kerajaan dan rumah guru

DYLA said...

yan, aku takmo duk umah warden tu yan. byk masalahnya. budak skang ni bukan mcm budak dolu2. huhuhu.....

bila ingat2 sian lak ngan warden dulu umah sempit giler.

gaban said...

aku berminat kat dewan makan tu, sekolah mana ni yan?

YAN said...

SMK Bukit Changgang Gaban...Masuk jgn tak masuk