4/27/09

MERAH KUNING LAMBANG KEJAYAAN...

Sesungguhnya saya berbangga..
Kerana ...
Saya dilahirkan di SELANGOR..
berkerja di SELANGOR ...
Suami juga orang SELANGOR....
Anak-anak saya ,
saya pastikan mereka lahir di SELANGOR...
Alhamdulillah...
SELANGOR menang piala FA ..
Dah berapa tahun tak tengok game bola ... Aler.. kat umah je pun... Sambil baring duduk depan tv .. sampai anak Yan, Ammar tu dah merengek-rengek nak tido.. dah habis bola baru Yan ajak die masuk bilik... kesian.. pandai pulak meraih simpati.. buat2 tak larat nak jalan sendiri... gelihati tengok die... Hubby la kene kelek die.. Bagi sebotol susu, terus pengsan...
Last Yan beria tengok bola masa tu Selangor lawan Sabah.. dah lama sgt.. masa tu sekolah lagi rasanya... Tapi Yan takdela sampai nak tengok kat Stadium.. Malas lah nak berpeluh2 ..
Okay.. TAHNIAH kepada pasukan MERAH KUNING..
*p/s : adakah Yan seorang prejudis dan bersifat keNEGERIan? (ask my hubby...muahahaha)

3 comments:

fuadnis said...

yan..

aku memang berbangga menjadi anak SELANGOR..dan dilahirkan di SELANGOR..walaupun aku bekerja di KEDAH..bersuamikan orang KEDAH..dan anak aku juga dilahirkan di KEDAH..aku tetap dan masih bangga dgn selangor..!!

psstt..klu aku nak jadik mcm ko..tetap nak pastikan anak lahir kat selangor..mau terberanak tengah jalan nanti..last2 jadik anak PERAK plak..waakaakaaa....

tunfrida said...

aku ingat Kelantan boleh menang. tapi rupanya Selangor masih bertaring.

one thing aku & Mr hubby agree ttg penyokong Kelantan,
gedebe lebih!

yayan said...

owh.. aku tau kawan-kawan aku sume bangga jadik anak Selangor.. dan aku tak nak komen lebih pasal penyokong pasukan lawan.. (play safe) miahahahha...

Anis, bole je.. amik cuti awal, balik la kampung.. Hehhe.. gurau jer..nak buek camno.. PERANTAU kan...