3/19/09

Apa yang saya suka ?




SEKARANG saya sangat SUKA makan ini... Thanks Mr. Hubby yang sudi bawak Yan ke Alamanda Putrajaya semata-mata untuk membeli bekalan jeruk betik (IZ JERUK) ... Yan suka jeruk ni sebab tak masam sangat.. dan ubat jeruknye takde terasa sangat... Best... Kat Banting takde... IZ Jeruk ade paling dekat kat Alamanda ngan Mid Valley je ... setahu Yan ...
Ferrero Rocher.. Yan memang suka makan coklat ni... SUKE SANGAT

3 comments:

DYLA said...

btul. aku pun suka jeruk2 kat situ..

yg lain rase tak fresh. tp hakikatnya aku bkn la penggemar jeruk. hehe

gee ryder said...

cam ngandung jek bunyinnye

yayan said...

heheheh....