3/24/10

Award


here go the rules:
1. Thank & link the person that gave you the award.
Okay... thanks pada Pn. Barine kerana memberi saya award ni. ..maaf terlewat amik..
2. Pass this award onto 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic.
Alahai... semuanya ko dah bagi jadi aku mintak pengecualian..

3. Contact said blogs and let them know they've won the award.
ni pun
4. State 7 thing about yourself.
saya mama kepada 3 orang budak lelaki
saya suka manja-manja ngan my hubby and anak-anak
saya juruteknik yang berangan nak bersara awal (pemalas... lariks..)
saya suka kain cotton
saya nak kurus tapi tak bole...
saya suka jalan-jalan..
saya tak suka semua jenis peperiksaan

2 comments:

b4r1n4 said...

saya nak kurus tapi tak bole...

tang tu sama yan, metabolisme dah makin rendah agaknya sejak² nak masuk umur 30 ni..

Unknown said...

blum sempat nak tepek lagi...