3/23/10

Berkat Kasih Sayang 3605

Berkat Kasih Sayang 3605 = BKS 3605

Ada apa dengan BKS 3605? Emm nak story kat sini ... tu nombor erk.. bakal kenderaan Yan yang baru.. sebenarnye nak bli nombor 2206 sempena tarikh lahir Yan. Tapi dah ada orang beli. Jadi Yan beli nombor ni.. 3605 tarikh nikah Yan & Yasin...

Yan bagitau kat sini bukan nak bermegah-megah ye u all.. just nak berkongsi kegembiraan..

dah 6 tahun menyulam kasih dengan CERMAT dengan my lovely bambee kelisa ...

tiba masanya Yan kene lepaskan... berpisah jua... sebenarnya sedih nak jual kete tu.. tapi disebabkan keperluan, Yan akur..

apa gantinya? Emmm... cuba la teka ... siapa dapat jawab dengan betul, Yan bagi hadiah... hahahaha....

tapi, rakan sepejabat dan keluarganya tak ble jawab ... sebab dah tentulah korang tau kan... tak aci ma...


19 comments:

fuadnis said...

errmmm....grand livina ke??musim org beli keta tu kot..adik beradik aku sume tukar keta beli grand livina..

YAN said...

teka teka jgn tak teka... aku bg 2 kali cubaan...selama satu minggu hehehe....

b4r1n4 said...

2 kali je ke yan? aisey..bagi la clue, local ke import, hehe~

naza citra? toyota wish? kia spectra?

fuadnis said...

tak tau hadiah..tak semangatla nak teka..hahahaha....

alza??exora??rush?honda jazz??haa..ko kan minat honda jazz..

apa lagi mpv yg kuar sekarang ..rasenye tu je kot..

Unknown said...

aduuhh...cantiknya plat number, yan!

Bab meneka ni gwe amatlah tak mahir nya...

Untuk memeriahkan... Ku teka ianya sebuah
1. CRV, atau..
2. BEETLE pulak ke kot mahu yg comel2 juga. Wooow...!

Unknown said...

wow.. beli kete baru ek.. bestnye.

ko kan suka Honda, emm maybe ko tukar ke Honda City kot ek?

tak pun nak lg beso Toyota Wish..

wow! cayalah... bleh TUMPANG!

YAN said...

ish ish ish ... korang ni.. high expectation sgt kat aku la... gaji aku bukannya banyak sangat nak bli kete mahal-mahal... okay aku sengaja tak nak bagi clue.. tapi tak best plak lama sangat tak berjawab soklannya.. sebenarnya ada antara korang dah tulis / teka , tapi aku kan nak mintak 2 je... jadi kurang tepat ye Pn. Anis dan Pn. Barina...
Normi, thanks pasal sudi gak memeriahkan suasana.. sbgi clue untuk semua, dah menjadi sasaran yan.. (ceh sasaran)kalau nak tukar kete, saiznye juga HARUS bertukar...hehehe...
Pn. Suzie, Mr. Hubby dah ade City sebijik.. aku takkan nak hamik city gak...
Okay, selamat meneka...

DYLA said...

disebabkan yan peminat toyota wish, so aku teka toyota wish.

kalau tak toyota wish pun, mungkin exora.

aku kene teka 2 je. kang aku diskualified plak kang

YAN said...

hahahahahaa... Raden tak nak teka ke? Dell, 2-2 kete tu aku suka ...

Unknown said...

yan, aku baru bg satu percubaan kan (dgn dua jawapan}.
bole anta satu lagi ke? akkkekeke

kot adiahnya kain pasang yg ko jual ke...muehehee

YAN said...

Emmm oklah kite bagi can kat Pn. Normi...lepas ni aku nak tutup ...

fuadnis said...

alamak...penyertaan aku dah disingkirkan yek..??hahahaha....

nak buek camno..dah terbiasa kat sekolah mesti ade 4 jawapan pilihan(A,B,C dan D..kdg2 E pun ade..) so tekalah lebih..hahahaha..takpelah..beli sendiri la hadiah utk aku..hahaha..

YAN said...

Ini bukan soalan aneka pilihan ye Pn. Anis .. takde markah kesian... muahaha... gurau jer... hehehe

fuadnis said...

hahahaha...cikgu yan strict..kedekut markah...hahaha...

YAN said...

Hahahha... Cikgu Anis tak puas hati.. Tu sebab aku tak jadi cikgu ...kalau tak, habis semua student gagal.. tapi rasanya aku dah bagi syarat yang nyata dan jelas... Esok aku bg tau resultnye okay...

fuadnis said...

hehehe...tak sabor plak aku nk tau ko beli keta ape yan..kenape tggu esok??rini tak bleh ke??hahahaha....

Unknown said...

err...betul ke diberi chance lg ni err...(malu2 plak..akeke)

Cubaan kedua (dgn dua jwpn juga)
1. WISH
2. ALZA

Suka2 main teka, esok2 suka2 tumpang kereta yan...akeke

YAN said...

Pemenangnya adalah .... sila rujuk entry akan datang... hehehe

DYLA said...

oooo panjang rupenya komen kat sini.. aku slalu la lambat...

nasib aku yg teka betul. hehehe...mujur aku tak ckp alza/livina tadi. sbb alza/livina kecik.