3/10/10

I-City Shah Alam

suke sangat sengih macam tu... dahla mata tu sepet..
Panda

Hehehehe...

Adoi.. semangat si Ammar ni..

verangan ... saya sudah tembam..

3 stoogers...

me with my sista

cantikkan?...

ramainya la manusia...

"mama, sudahlah tu, dah ngantuk ni..."

Last last....hehehe

Last Friday kami ke Shah Alam.. Saje jenjalan kat I-City.. Sebab tengok gambar Pn. Dell cantik bangat gamaknya lampu-lampu tu... Jadi nak memuaskan hati, kami pun menjebakkan diri ke sana... Owh tak lupa, kami bawak my sista sekali.. Imran? Emmm die tu kalau dh kene kidnap ngan my kakak, sure tak mo balik punye.. melepasla ko bang...
* sorry kalau gambar tu tak berapa menarik.. i guna camera biasa jork..

4 comments:

Unknown said...

bestnye gambar2 ni yan.. cantik je ngan lampu2 tu. ni kalu bwk fatin,best ni.. memang x kerdip lah mata die!

DYLA said...

baru nak tanya mana im tadi...

YAN said...

Suzi, best best tapi panas lor.. ke aku memang cepat berpeluh? ehehhehe... free jer

Dell, aku tau mesti ade yg tanya, jd aku bgtau awal-awal...

b4r1n4 said...

aisey, tengok entry ko ngan dyla terus aku terpengaruh nak pegi..selama ni tak heran pun, hehe.