1/2/09

Gold .... Anyone?


GOLD ... ape ajela Yan ni kan? Sesuka hati je nak bergaya... Kasik canla kat Yan kan...

Ha... Lagi satu kesukaan Yan sekarang ... sebagai salah satu pelengkap gaya... Yan suka cari kasut yang tinggi (tapak kasut tebal... kite panggil BAJI) Ha... retro kan? tapi sekarang gaya tu tengah in.. (sejak bilela aku tau fasal fesyen...) ampun ... Yan memang sibuk nak bergaya sekarang... Tapi dengan apa yang adela kan...

7 comments:

eiza said...

i pn minat gak kaler nih...
btw, salam kenal..

yayan said...

salam kenal... thanks pasal sudi singgah blog ni.. so, gold colour pun dah kira in la sekarang ni?

DYLA said...

aku dah ada beg & kasut gold dah..

tahun baru serba baru yer yan? baru la semangat nak gi keje

tunfrida said...

tu la dia semangat org yg berkerjaya -ke opis. bagi aku yg berkerjaya di rumah ni, lain pulak keinginan, angan & cita-citanya. hehehe

gee ryder said...

harus suma baru thn baru ni kan hehe

YanDarwisy said...

Kurang satu jer...dulang hantaran. Dah mcm hadiah hantaranlah pulek. Aperpun nice combination beb!

yayan said...

Heheh... Aku tak bawak g keje pun h.bag ngan kasut tu... Tak sesuai.. Tu pakai masa jenjalan jer..