1/5/09

KeGEMARan Ammar




Hahaha... Sungguh tidak senonoh tempat Ammar landing nak tido.... Die suka sangat BAU Mama agaknya... Tapi, sebenarnya die memang suka tido atas orang.... Sebab ade satu malam Yan tersedar die atas Papa pulak....

6 comments:

YanDarwisy said...

Ha..ha..ha... bahaya anak ko ni. Best kot tido atas tilam import. Made in Banting you!

fuadnis said...

aku tgk ko dgn ammar dan mcm akak dgn adik..mcm adik beradik..agaknye pasal kopun kecik kot yan..he..he..

DYLA said...

yan,
tu dah tdo ke dia tu? manja kot dia yan..

gee ryder said...

biar gitu je ke? xyah angkat?
lena dia tdo gitu ekk...

yayan said...

Hahaha....Ntahlah nape perangai die mcm tu?... Manja sangat kengkadang macam miow...

Akak ngan adik? Tapi mak aku ada kata muka Ammar sama macam aku...

Dah tido Dell, memang manja sangat..

Bila die dah lena, Yan angkat baringkan ats katil... kalau Yan mmg atas katil, Yan golek kan je ke tepi...Nanti die datang balik letak kepala atas badan... Hahaha... Nak gak menumpang tu... Adoi... Mcm2 perangai....

b a r | n e said...

yan,
bersedia utk jawab tag dari aku ;)