7/9/08

Aduh.. Banyak lagik Ni.....

Adus ... Banyak lagik hari Yan nak kene ganti pose... kalau masuk hari ni, Yan ade lapan hari lagik... Waaa... banyak plak tu godaan mase pose ni.. Lagik2 skrg tgh musim buah durian... Ade org nak belanja mkn durian ..... Ingat nak pose direct tapi nampaknye tergoda gak .. Esok yan tak pose.. kalau tak jadi la... Yan harus marah ni...

5 comments:

~dyla~ said...

yan, aku pun ada 5hari tak ganti lg pose.. hahahaha... ogos la aku ganti.

jgn mengeluh yan.. itu la keje yg bg kite rezki mcm sekrg...

yayan said...

dell,
tu la tu... insaf aku...

tunfrida said...

ya betul yg deyll kata..

bila kerja dapat merasa pegang duit sendiri, bagi skit kat mak ayah yg dulu bagi belanja pada kita...simpanan, belanja untuk diri sendiri dan keluarga, bayar zakat bila cukup haul...

bila kita bekerja ni, seidaknya dapatla kita pulak berbelanja untuk mereka. kerja, memang penat....hai aku yg duk umah ni pun ada penatnya. janganla ada yang sedap-sedap mulut nak kata aku dok bersenang-senang 'galak' ngan laki je ye...

seronok pegang duit sendiri ni.

yayan said...

Normi,
insaf aku... aku tau.. same je dok umah atau keje... penat.. keje tak habis2..
Tu lah kelebihan org pompuan.. macam Super Woman...Demam pun kite kuatkan jugak wat keje umah ke, jaga ank ke,... so aku tak kata tak keje tak penat..
aku nak cerita je... Waaaa....

tunfrida said...

eh eh...jangan nangis. aku pun berkata bukan nak bidas kata ko, aku pun nak cerita je. kita jadi wanita ni sebab kita kuat,....yg jadi ibu, ibulah, ibu dan bekerjaya...begitula. apa-apa pun kita ni memang tak de retirement.
selamat hari ibu ye (baru teringat nak wish!) hehee