7/24/08

Pecal Cara Yan

Kangkong, Tauhu, tempe & Kuah Pecal
Ha... Pn. Normi, kalau nak tau, Yan suke bahan2 nie jer untuk pecal... Ni Yan mintak Mama Yan yang wat kan.... Yan makan jer...

4 comments:

tunfrida said...

argghh....terliur nih! asik buka-tutup peti sejuk je hari ni, pikior nak masak apa. apa resepi mama untuk kuah pecal tu...risik2 sket yan. bley share.

~dyla~ said...

aku sama ngan yan, makan pecal yg tue je.. yg lain aku tak suka.

yayan said...

Normi,
Kuah pecal tu Yan beli la kat pasar... Mama Yan bancuh jer... Muahaha...

tunfrida said...

haiyoo..yan ni, potong stim orang nak belajo laa...