7/24/08

Bacaan Yan terkini




Nape Yan baca buku ni? Yan nak pregnant lagi ke? or Yan dah pregnant? Sebenarnye Yan teringin sgt nak anak perempuan... So, thanks to Dell sebab kasik pinjam buku 40 minggu nan indah... dan Yan pun ade beli sedia melangkah ke alam baru... Beria-ia je kan? setelah di fikir2kan... Yan tak confirm nak usaha bila tapi yang pasti sebelum umur Yan 30tahun, Yan akan usaha untuk pregnant lagi... Dengan berbagai sumber yang ade, Yan akan usaha untuk Baby Girl... Tapi Yan gak kene plan betul2 supaya tak bersalin bulan Ramadhan lagi... jenuh nak mengganti... Tinggal 5 hari lagik... Insyaallah...

Buat masa ni Yan ambil ubat perancang... Dan Yan cukup takut tertinggal walau satu hari... Tapi semua yang berlaku dengan izin Allah... Tak gitu? ...

4 comments:

Unknown said...

baca yan..baca...
masa aku ngandung haikal dulu, aku pun duk tilik jadual tu. hahaha betul plaknya. boleh pakai la kot ek?

DYLA said...

eh, aku pun guna jadual tu la normi... hehehehe... pecah rahsia... memg kebetulan tepat... aku nak gurl sbg pengganti. alhamdulilah, berkat usaha dan kuasa ALLAH.

tak salah mencuba.

YAN said...

cuba mesti cuba...

fuadnis said...

aku dl masa 1st baby memang nk baby boy..alhamdulillah tak pakai jadual tupn dapat gak..pakai petua org tua2..tapi 4 2nd baby bleh gak try jadual tu utk dapat baby gurl..yan..jom kita usaha sampai berjaya utk dapat baby gurl..!!muaahaahaa..