9/4/08

3 Ramadhan 1429H

Lomang beli...
Ayam rendang Mama .. senget la pulok
Putu Bamboo

Hari ni Yan mintak Mama masak rendang ayam... Nak makan ngan lomang... Tetiba timbul idea makan ngan nasik lomak... Jadik, dikesempatan yang ado, Yan pun masak le nasik lomak... Yan ade kuih yang tiap2 hari nak makan... Kuih Putu Bamboo.. Sodap... kalau panas die gebu.. Tapi

slalunye bile time buka dah keras sket... Tapi yan belasah jer...

3 comments:

teman said...

yayan,

cuti ker hari nih..sempat buat nasi lemak lagi? sedapnya nampak lomang n rendang..perut lak lapar hujan2 ni. kita suke kuih yg samala haha..tp teman lebih suke yg gebu & lemak berkrim ajerrr..hehehe
ok bye nak pi pasar ramadhan cari putu bambooo..

tunfrida said...

ai..ai...sodapnyo!
putu bamboo memang sedap dimakan panas-panas, putu piring dan puttu mayam pun feveret aku juga! makan panas2 time musim ujan...ayoo..kena sungguh!

yan, i paste an info bout tooth care kat entry ammar sebelum ni.

yayan said...

Teman,
3 Ramadhan kan semalam... Tak cuti pun berkejar2 sket... tapi rasanya masak nasik lemak tak susah sgt pun macam masak nasik biasa jer..

Normi,
Memang panas2 best... tapi nak buat camno... mase beli panas la.. mase bebuka dah sejuk... tak rajin la plak nak panaskan..
Pasal info tu ku dah baca... thanks