9/29/08

Cornflake Madu..


Ha... Dalam sibuk-sibuk nak menjahit tu Yan sempat kan jugak buat kuih raya ni.... Tapi yang simple ajela... Cornflake Madu.. Buat bagi Mama Yan dan sikit untuk umah Yan sendiri...

Mak Mentua, Yan dah belikan kuih tart.. Mama tak nak kuih tart jadi ... Kuih Cornflake Madu tu gantinya... Selain kuih, Yan sempat kan juga adun kek Buah Kukus untuk kedua Mak dan Mama... Ok la tu kan...

2 comments:

tunfrida said...

rajin yan bikin buah tangan untuk mummy and MIL. aku cuma bikin acar buah, serta belikan kek lapis sahaja...

yayan said...

Normi,
Dah takde ape nak bagi.. Lagipun FIL suka makan kek buah.. samela ngan Mr. Hubby dan Mama Yan... Jadi total kek buah untuk raya 6...