11/5/08

Gambar pure? - tagged by Dell


Ha.. Okay ke Pn. Dell? Samela plak warna tudung kite... Gambar ni di ambil pada jam 2:35ptg... Lepas makan dan solat...Bukak2 blog, kene tag sudah... Yan hanya pakai pelembab, foundation, bedak dan lipstick.. Tu pagi2 la nak g keje.. Dah petang, tinggal bedak dan lipstick jer..
the rules:
1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now. (bereh!)
2) Don't change your clothes, don't fix your hair...just take a picture. (bereh)
3) Post that picture with NO editing. (bereh)
4) Post these instruction with your picture. (bereh!)
5) Tag 10 people to do this ~( tak bereh... yang ni nak mintak excuse ble?)

3 comments:

DYLA said...

yan,
smua dah ok dah aku tgk.. tpi senyum mcm terpaksa jer.. sowee la yan...nyusahkan ko jer.. hehehhe

YanDarwisy said...

Yayan, (ha kan nama dah seakan nama aku) apesal ko senyum mcm tu. senyum ko tu mcm org baru dpt panggilan cinta jer. Aku rase muke ko ni kalau buat iklan butik muslimah, mesti x pasal2 aku terpengaruh nak bli jubah. Muke alim gituw. Kembang x ko?

yayan said...

Dell,
Mane ade terpaksa? Takdela... Cuba ko padankan ayat aku yang pertama tu dengan riak muka aku? Nampak macam mintak kesian kan? Hahaha...

Yan,
Muka alim ke? Alhamdulillah.. Ade org panggil aku ustazah tu.. Tapi hakikatnya ... Heheh... Ko pun tau...Hahahah... Wargh...(GELAK SYAITON...)