11/4/08

Hobi Yan = RM (sekarang)

Ok.. dah habis cerita pasal jalan-jalan... Sekarang Yan nak cerita pasal ... u all perasan tak, apa agaknya hobi Yan? Hobi = Aktiviti masa lapang... Mr. Hubby kengkadang tanya kat Yan... Apa hobi Yan? Bile nak jawab, Yan pun kene fikir lama.. Ada satu masa, Yan SUKA buat kek... Try resepi... Ada satu masa, Yan SUKA beli kain ... Kain pulak kalau dulu, SUKA jenis OPAL ... Ade la dalam 7 pasang kain.. Pastu sekarang SUKA kain jenis COTTON.. Banyak jenis COTTON .. Lawn, Jepun, Viscose dan ade lagi.. Banyak .. lebih dari 10 pasang.. Kain, setakat tu je ... Tapi, ade satu yang Yan suka sampai sekarang... Melancong...

Bila fikir2 balik hobi2 Yan semua melibatkan RM... Yup.. HOBI = RM.. Teruk kan? Ye la... Ade orang hobinye suka memasak / berkebun / menjahit / mengemas? (apela hobi tu?) Yan pulak selain dari hobi-hobi yang Yan sebut tadi, Yan SUKA TIDUR....Merupakan satu nikmat jika dapat tidur...

5 comments:

gee ryder said...

tu hobi org kaya namanye tu yan hehe...
byk gile beli kain...g keje mmg pakai bju kurung je ke?

DYLA said...

kalau hubby aku tnya hobi aku pe pun, aku tak tau nak ckp..

tpi tu dulu.... skang dia sndri tau apa hobi aku. iaitu, BLOGGING!

gee ryder said...

yan kena tag!

yayan said...

Kak Gee,
Sekarang Yan dah mula pelbagaikan fesyen baju yang ditempah.. jadi bukan baju kurung je. Blouse pun ade gak.. Ble pakai ngan kain or seluar kan....

Dell,
tu sebablah ko punye blog lawa dan kreatif... Akunye...? Update pun marathon...

tunfrida said...

hahaha yang terakhir tu memang nikmat yan. tak tahulah kalo ada orang smpai tak jumpa nikmat tido dek kerana gila dengan hobi lain. me, myself...mr.hubby paham bebenor daaaaaaahh tentang hobiku!