11/10/08

Yan nak pindah rumah...

Geng, Yan nak pindah rumah... Bukan rumah Yan... tapi umah Kuarters gak..Tapi besar sket.. Mr. Hubby punya.. Dekat sket ngan pejabat ngan umah Mama Papa Yan.. kalau jalan kaki pun sampai sebenarnya... Tapi berpeluh gaklah nanti... Penghuni sebelum ni bagi kuarters tu dah keluar hari Sabtu lepas... Kami pun datanglah... Kononnya Yan nak kira tingkap umah tu... Gila banyak... Pastu Yan tak bawak alat ukur plak... Bila tunjuk kat Mama a.k.a consultant jahit menjahit, die macam pening2 pastu nak ukuran gak.. Nampaknya terpaksala tangguh lagi beli kain untuk wat langsir...
Kenapa Yan kelihatan beria-ia sangat? Entah... Semangat keperempuanan ku sudah datang lagi.... TOLONG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yan berangan nak wat langsir ala-ala Inggeris gitu.. Ntah jadi tak... tengoklah nanti yer..

3 comments:

DYLA said...

yan,
ko tempah je la siap kat bunga raya tue.. sonang.... ko bg je ukuran. mak mentua aku tempah situ je tiap kali

tunfrida said...

semangat rumah baru tu namanya Yan! macam2 idea laa ada nak menghias rumah baru tu ye? selamat berpindah rumah!

yayan said...

Dell,
Tak mahal ke?

Normi,
adela gak idea... tapi tengoklah nanti jadi ke tak... Thanks