12/17/08

KeGEMARan Imran terkini...

Malula Mama....
Amik gambar sendiri lor...

Cak... (Huduh...)

Muka puas hati dapat kerjakan Mama... Adoi!




4 comments:

DYLA said...

alamak, ada paparazi la mama imran

yayan said...

tu la tu... ade banyak lagi gambor... Paling banyak gambar patung ultraman die, gambar Ammar. gambar Papa die.. Pastu ade lak gambar kaki die...

tunfrida said...

hahaha gajet real gini la mainan budak2 sekarang...mhi pun gitu, tapi tak pernah dapat. bila dibagi kamera lama aku, tahu plak dia menolak, nak jugak fatabello sebab digital, bley tengok gambar yg di ambil nya!

camera phone pun tak diherannya daaaah.

pandai imran.

mama dia saja la tu...nak beli baru la tu...hehehhh

yayan said...

takdela Normi, aku nak membeli yang baru... Tapi, tak tau lah kan kalau Mr. Hubby tergerak hati birthday aku nanti... Muahahaha... (Beranganla ...)