12/22/08

My ExPengapit Wedding...20/12/2008




Dah siap dah....
Tembam nye muka gue...
My Mama & Harry
Tu dia jejaka pujaan Harry...(apasal ko tutup mata Ary?)
Dah si Mior lak tutup mata...

Last Saturday.. Harry aka My Bestfriend aka My ExDorm Mate aka My ExPengapit telah pun melangsungkan Majlis Perkahwinan nye.. Disebabkan warna tema adalah gold.. So, Yan pun mencarik baju paling sesuai untuk berganding dengan Harry... Ceh, macam la Yan yang jadik pengapit kan? tapi Yan suka je pakai baju ikut warna tema... Saje datang masa dah dekat nak bersanding... Mesti pengantin dah siap kan masa tu... Adela masa nak menyelit amik gambor... sebelum Fazrie aka Mior duk sebelah die, Yan nak la peluk2 Harry dulu... Harry tantek... Tetiba Yan rasa nak amik gambar pakai baju pengantin lagi sekali... Gediks plak kan? Tak puas2 ke? Tak... Hehehe...Tunggu la Yan kurus balik nanti... Sekarang Yan tembam bagai dipam-pam... Adoi.. Malas nak diet lor....

4 comments:

gee ryder said...

pngntin ada iras wan nor azlin hehe...

tunfrida said...

cantiknyaa Hazree, cantik sangat2!
aku tak dapat hadirkan diri ke semua majlis, hazree, nonol's & farah's...isk..isk..

b a r | n e said...

erry..sampai ati tak jemput aku..sob..sob..
nway, congrats :)

dah macam linda nanuwil pulaks..marvellous! ;)

yayan said...

Gee & Barina, memang ade iras. tapi Yan rasa lebih kepada Linda Nanuwil...

Normi,
Tantek kan die? Tantek tantek....