12/1/08

Pindah Rumah - 1

Pintu utama (ruang tamu)ruang makan menghala dapur


Macam die je yang mengemas

Seharusnya double ...

Yan dah pindah rumah 22hb yang lepas... So, sesi pertama adalah pasang langsir dulu... Langsir ni Mama yang jahit tau.. Kesian die ... Yan amik corak yang sama dengan langsir raya haritu.. Jadi, untuk semua bilik, guna gaya yang sama... Untuk ruang tamu sahaja lain sikit.. Tapi masih guna corak yg sama untuk bahagian kepalanya... untuk bahagian belakang, Yan guna kain jarang berjalur jer... Permintaan Mr. Hubby, biar terang.. Tak nak kain gelap.. So, Yan pilih warna putih jarang... Corak potongan tu biasa2 ajer.. tapi nampaknya susah gak Mama mendapatkan bentuknya...Yan? Sediakan material dan pilih design... Ade gaya inggeris tak?

4 comments:

YanDarwisy said...

Cantiklah umah hang. Redup jer..seronok kan? nampak dah dlm kepala hang mcm2 nak didekorasi nanti!

yayan said...

Yan, takdela cantik sangat... Baru berminat nak menghias rumah... Tak taulah menjadik tak nanti...

dyla said...

yan, umah besar mcm ni byk la benda leh isi....

yayan said...

Dell,
Kalau ble tak nak isi bebanyak... serabut rasanya...