12/24/08

Merry Christmas Ho Hoo...& Awal Muharram

Selamat Menyambut Hari Krismas kepada kengkawan yang menyambutnya... (Ado ko?) Papehal yang penting semua cutikan esok? Yan pun cuti sambung esoknya lagi...(Jumaat) & Isnin lak cuti Awal Muharram... Cuti-cuti ni nak g mane ek? Takkan dok umah je kot? Memang banyak je keje kalau dok umah tu... Tapi Yan jenis panas buntuit nak memerap kat rumah.. Tapi Yan jenis yang malas gak nak bersiap kuar rumah...
Adoiya... Yanty apasal ko malas sangat..? Takde yang rajin ke dalam hidup ko? Lebih-lebih lagi time panas terik menyucuk-nyucuk kulit ku... Wargh..
*Kengkadang terfikir, macammane Mr. Hubby dan kawan-kawan bole bertahan dok tengah panas.. Tengahari bute.. Istilah Yan "PANAS BERDENGKANG" sambil gigih main golf? Tak panas ke En. Yasin?

SO, KORANG WAT PE CUTI-CUTI NI?

4 comments:

DYLA said...

yan,
aku pun tak gi mana. esok kuar jalan2 mall aje la....

tak kuasa aku berdiri tgh panas tu... bukan takat kepala je sakit, bontiut pun berlengas. muahahahha.

sabtu aku nak nengok majlis mawi kat TV.

yayan said...

Rasa macam nak g JB la..

gee ryder said...

skg manade pns daa...kan musim ujan hehe..

k.g blk kg lg yuhuu...
asalnye nk g jln tp hubby br blk dr spore dh pokai maaa...

tringt msa keje kt club golf dlu..jgn xtau, k.g pn snggup berpanas berdengkang g main golf dlu hehe...

yayan said...

Haha... Tak g mane pun akhirnya...