9/3/09

Progress Sempena Lebaran

Langsir sliding door pintu masuk dan dining .. (belum pasang renda atas)
Langsir tingkap bilik (colourful kan? -pilihan Mr. Hubby)

Bilik berpantang yang 50% siap...


Aktiviti hujung minggu lepas. Tidak berjalan ke mana-mana... Dan sebenarnya berusaha membuat persiapan berdikit-dikit sempena lebaran.. Owh memenatkan... tetapi hasilnya agak memuaskan.. walaupun belum 100% ...
Disebabkan Yan sekarang tengah GILA kain cotton, haruslah langsir dan cadar juga cotton..

8 comments:

DYLA said...

aku suka warna2 ceria!

mcm ni aku kene la berkunjung ke umah ko yan :)

YAN said...

sila sila... jangan malu malu

fuadnis said...

cantikla langsir2 ko tu yan..akupun suke ceria2 camtu..beli kat mana tu?habaq mai sket..

YAN said...

Kainnye aku beli kat kedai kain kat Banting ni.. Jahit sendiri lor..

.tunfrida. said...

cayalah Yan!
lepas ni buat kepala langsir yang macam2 gaya pulak...

YAN said...

Ada gak angan-angan tu

Deqnan said...

mmg ceria langsir2 tu..pandai yan pilih....
sodap nyer masakan...
tgk cek mek molek n3 lps tu teliur terus...

YAN said...

Cek mek molek kat sini susah nak cari... tu yang Yan buat sendiri...