8/7/08

Ada apa dengan kenangan?

Mase Honeymoon - Kuching...

Semua kengkawan... Yan nak ajak korang bercerita... Pasal apa? Terlanjur Yan dah bukak cerita macam mana Yan jumpa sampai kawin ngan Mr. Hubby, ape kate korang sume bercerita benda yang sama... tapi kalau rasa keberatan, takpelah... Yan tak nak tuju pada sesapa ... tapi sesapa yang sudi dan tak keberatan saja... Tak kisah lah dah sampai kawin ke, atau sedang bercinta ke, tak kisahlah... Ok... cau cin cau...

6 comments:

~dyla~ said...

ok yan,
no hal.. tapi amik masa sket la nak cari gmbr2 kenangan.. huhu....

yayan said...

Dell,
Thanks..

tunfrida said...

ni kira seme yg aktif kat blog ni dah kena tag la yan? baik, puan yan...

psssst: no hal punya!

yayan said...

Normi,
Faham2 jela... lalalala...

119nalza said...

ermm...apa ada pada kenangan???mcm2 ada..tp apa perlu kite kenang2kan?klu ia memberi kebaikan ok la...tp klu membawa kepada kesengsaraan baik xpayh nak kenang2...buang masa je kan..tp ada gak la nak ingat2...xkan nak lupa sume kan...betul tak??mane leh...tp yang penting hidup mesti hepi...jgn sedih2... yahuuuuu.....

yayan said...

911,
Tak kisahlah kenangan terindah ke kenangan indah... mane2 pun ble cerita... kalau nak cerita... Macam ade kenangan pahit jer? kongsi2la ngan kami...