8/18/08

Test 2- Orange Mocha Brownies

Takde wat pape hujung minggu kan... Harus mencuba resepi kek pulak... Orange Mocha Brownies... dan seperti biasa Tester kat rumah... Mr.Imran
..

3 comments:

tunfrida said...

Im, cemana progress mama in baking? getting better? seronok laaa Im...nyummmmyy. jangan lupa puji mama kalau sedap ok! kasi bintang laa....nnti boleh makan yang laaagi sedap!

nak tau yan, ko beli oven baru aku plak yg terasa semangatnya. semalam bikin kek setelah lama tak buat. tak de mixer pun tak pe la, tangan aku kuat lagi..hehhee berhasil jugaaak.

yayan said...

Normi,
Aku dah tengok dah ko punye kek.. Menyelerakan... Tapi aku tak berani lagi tiba tang menguli2 ni.. si kecik tu, kalau nampak aku kat dapur die pun sibuk.. Almaklumlah... 2 jam sebelum bersalin Ammar pun aku sempat siapkan kek strawberry.. Haruslah die rajin ke dapur kot..

tunfrida said...

hahha...yang uli2 tu roti kut. tapi kek pun aku pakai whisker je. lenguh skit tp alhamdulillah menjadi. check it out!