8/4/08

Bile anak2 ku membongkang


Ha...Bebudak ni dah ngatuk sangat lah tu... Mesti tertanya-tanya katil saiz ape tu? Heheheh... Katil queen bersambung.. selalu Yan akan tido mengulit Ammar dan Papa dengan Imran... camtu lah hari2 tapi kengkadang ade la pertukaran...

Lihat tu... Cadar pun mesti 100% cotton ok...

3 comments:

Mummy said...

cute kan tengok budak2 tidur.. heheheh

fuadnis said...

wah..bestnye..nis kalu dapat 2 katil cantum gitu mesti puas gile tdo..maklumlah..ukail tdo lasak gile..kadang2 nis or suami mesti serender..salah sorang tdo tempat lain pasal ukail klu tdo bleh konker 1 katil..nak tambah katil satu lagi tak bleh coz kami kan dok kuarters so ruang tu terhad..

yayan said...

Mummy,
Seronok tengok they all tido.. Gaya die same je...

Anis,
Aku pun dok kuarters gak... Memang sempit sket... bilik tu muat 2 katil queen + 2 almari baju aku & hubby +meja solek + tempat solat... budak2 memang camtu... aku selalu betulkan kedudukan diorg biar dok kat kawasan die je.. tapi kengkadang anak2 aku suka nyelit kat badan... si kecik kat aku... si abang kat hubby..