8/6/08

Mengimbas Kenangan Lalu

Sebenarnye nak cerite.. Re-union sekolah rendah ni lah yang menemukan semula Yan ngan Mr. Hubby... Hari Raya Tahun 2004... Sekarang 9 dr gambar yang kat atas tu dah berkeluarga. Dah ade anak dan sedang menanti kelahiran anak sulung.. Gambar ni la yang Mr. Hubby dok sibuk nak bagi lepas Re-union tu... Sehinggalah terjadinya 1 perjumpaan...
Yan plak agak lambat mengesan muslihat die... Eeee... teruk btul mamat tu... Bukan senang ok nak ajak Yan kuar... Lagi2 lelaki... (Poyo jer..)Yerlah.. mase tu baru clash... Tengah kosong... Tapi, Yan nakal ok... Yan pilih2 mane yang berani luah perasaan dan ikhlas ...
Hasilnya Mr. Hubby... Syabas En. Yasin... kerana mengkantoikan saya...

4 comments:

fuadnis said...

yan,
kite ni samala...kisah kita memang sama..b4 nis kenal suami pn nis baru clash dgn org kelantan..parent nis takleh terima..masa tu frust sgt,sebabnye..ntahla..agknye dl terpengaruh mitos lelaki kelantan takleh percaya..(jgn marah ye,takde niat mengata sape2)tapi dah namenye org tua..mata dan hati diorg memang bleh nmpk..mujur nis dgr kate org tua..ms tgh kosong tu lah datang suami dlm hidup nis..ms tu ingat nk main2 je..tapi dek krn kejujuran,kematangan,keihklasan dan yg paling penting dia sgt penyabar dan terlalu cintakan nis..tu yg buat nis terpikat dgn dia tu..he..he..

yayan said...

Anis,
heheh... tak tau nak kata apa...layan...

119nalza said...

Lepas clash ke?????leh caye ke??

yayan said...

911,
kalau nak bagi komen untuk menyakitkan hati, boleh blah.. prejudis sungguh... Anyway, tengok tarikh tu betul2