8/4/08

Masak Lagi...

Ikan bilis + Tempe + kentang goreng pedas
Udang + Sotong Goreng Tepung Kentucky
Sayur kobis goreng


Hari Ahad takde ke mana... jadi Yan pun memasak la lagi... Kali ni..

4 comments:

tunfrida said...

memang citarasa melayu betul! aku suka kentang tu.
ni nak dekat2 posa ni....menu2 ko yan, memang menjentik citarasa. biasanya kalo sahur aku suka yg kering2 je, kuah2 tak leh telan...rasa kembang je tekak. menu2 yg ko sediakan ni antara yg aku sediakan masa sahur, kecuali celup tepung sebab rumit. aku tak leh nak bukak mata time tu. hehehe takut tercelup jari sendiri dalam minyak panas.

yayan said...

Normi,
For u'r info, ini menu2 kegemaran Mr Hubby.. Die suke kering2... Actually ni masakan aku masa bujang2 dulu...

Mummy said...

sekali sekala masak kering2 pun sedap juga kan yan....macam masakan jawa je tu yan...

yayan said...

Mummy,
Suami sya orang jawa